Sunday, February 4, 2007

mesyuarat agung pibg smk bdr baru btg kali kali ke-5

KUTV PPDHS, telah hadir ke majlis Mesyuarat SAgung PIBG SMK Bandar Baru Btg Kali Kali ke-5. Majlis ini dijalankan pada:

04 Februari 2007
Hari Sabtu.
09.00 pagi.

KUTV hadir selaku perasmi mesyuarat agung menggantikan Tuan PPDHS yang tidak dapat hadir, kerana urusan penting.

Pengetua, Pn Rohaini bt Hayon menyampaikan ucapan mewakili semua warga sekolah. YDP PIBG, En Mohd Johari b Abd Hamid, juga berucap mewakili PIBG. KUTV menyampaikan ucapan dan sekali gus merasmikan majlis mesyuarat agung kali ke-5.

KUTV ingin merakamkan ucapan tahniah kepada pihak PIBG dan sekolah, kerana berjaya mengadakan mesyuarat agung pada tarikh yang awal. Ini membolehkan aktiviti dirancang dan disusun dengan rapi dan teliti. Ini boleh memberikan manfaat pada murid sekolah.

KUTV juga ingin merakamkan tahniah kepada pihak sekolah yang telah berjaya melaksanakan aktiviti-aktiviti yang boleh meningkatkan pencapaian akademik sekolah keseluruhannya.

Hubungan rapat guru, pibg dan murid pasti akan melahirkan murid yang cemerlang dalam segala aspek pendidikan anak-anak atau murid yang dididik. Ketiga-tiga elemen ini perlu bergabung tenaga untuk memastikan wawasan pendidikan akan terlaksana.

KUTV berharap SMK Bandar Baru Btg Kali, juga merupakan sekolah angkatnya akan berjaya dalam apa juga aktiviti yang melibatkan murid dan ibu bapa. Pada masa yang sama akademik sekolah akan berada pada tahap yang membanggakan.

Semoga PIBG akan menjadi medan untuk guru dan ibu bapa memastikan anak-anak mendapat perhatian yang sepatutnya.

Sekian, terima kasih.

Disediakan:
KUTV PPDHS
04.02.2007
16 Muharam 1428.

No comments: